Zilele acestea, Digi RCS-RDS a comunicat faptul că a consolidat venituri de 1,2 miliarde de euro. Compania a anunțat o creștere de 14% în T3 2023, față de aceeași perioadă a anului 2022, ajungând la 429,5 milioane de euro. Abonații ar trebui să știe ce realizare măreață a făcut rețeaua îndrăgită de mulți români.
Rețeaua de telefonie, internet și televiziune a transmis că a atins o creștere substanțială a veniturilor pe piețele în care activează: România, Spania, Italia. În primele nouă luni ale anului 2023, grupul Digi Communications a înregistrat venituri consolidate de 1.238,8 milioane de euro.
În acest context, rețeaua urmează să se extindă și în Portugalia, din anul 2024. Digi va încheia un parteneriat pe termen lung cu Cellnex, un agent important în infrastructuri de telecomunicații. De asemenea, și Belgia este luată în vizor:
„Pe măsură ce continuăm expansiunea geografică a Digi în piețele în care activăm, rămânem dedicați misiunii de a oferi servicii competitive superioare tuturor clienților noștri. Privind dincolo de 2023, suntem încântați să avansăm cu intrarea noastră în piețele din Portugalia și Belgia, unde ne propunem să replicăm modelul nostru de servicii accesibile și de înaltă calitate, asigurând astfel creșterea noastră continuă în peisajul telecomunicațiilor la nivel european”, a transmis Serghei Bulgac, CEO Digi Communications.
(CITEȘTE ȘI: Digi RCS-RDS oferă abonaților din România aceste telefon Samsung Galaxy A34. Ce trebuie să faci pentru a intra în posesia lui)
Ce se întâmplă cu Digi RCS-RDS, în România
Potrivit datelor comunicate de către Digi RCS-RDS, segmentul de telefonie mobilă a crescut la 5,6 milioane RGU, cu 19% față de trimestrul 3 al anului precedent. Serviciile de internet fix au crescut cu 10%, iar cele de televiziune cu plată (prin cablu, dar și prin satelit), au crescut cu 5%, ajungând la 5,6 milioane RGU. Astfel, s-a ajuns la un număr total de 16,7 milioane de clienți, în creștere cu 10%.
„Rezultatele financiare solide generate de Grupul nostru în cel de-al treilea trimestru reflectă succesul inițiativelor noastre strategice. Evoluția remarcabilă la nivelul tuturor categoriilor de servicii din România și Spania este aliniată cu proiecțiile noastre pentru acest an și evidențiază capacitatea noastră de a executa strategia de creștere cu precizie. Performanța financiară susținută este rezultatul direct al creșterii puternice a bazei de clienți, determinată de o creștere substanțială a numărului de RGU în România și Spania, în special în segmentul mobil, unde am înregistrat o creștere de 19%, respectiv 24% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut”, a adăugat Serghei Bulgac.
(CITEȘTE ȘI: Oferta Digi RCS-RDS la doar 3 lei pe lună, de care mulți români habar nu aveau că există această extraopțiune)