January 20, 2025

În ultimele zile, România a fost martora unei isterii fără precedent în supermarketuri, iar vinovatul principal pare să fie un trend viral de pe TikTok.

Ce au ajuns să facă românii în căutarea unor „comori” pe care influencerii străini le-au prezentat ca fiind ascunse în iepurașii de ciocolată de la o firmă cunoscută de dulciuri?

Să aruncăm o privire mai atentă asupra acestui fenomen și să descoperim repercusiunile sale.

Un trend viral care a luat amploare în România

Trendul viral pe TikTok a început aparent în străinătate, când anumiți influenceri au făcut glume despre găsirea unor sume considerabile de bani în iepurașii de ciocolată.

Chiar dacă aceste glume erau evidente pentru cei mai mulți, unii români au luat totul în serios și au început să caute frenetic aceste „comori” în supermarketuri.

În căutarea disperată a banilor, românii au început să spargă iepurașii de ciocolată, fără să țină cont de consecințele acestui gest.

Ambalajele dulciurilor au fost lăsate rupte pe rafturi, iar produsele au rămas necumpărate.

Isterie pe TikTok, după un trend viral. Ce au ajuns să facă românii în  supermarketurile de la noi, în căutarea unor „comori”

Astfel, reprezentanții supermarketurilor s-au văzut nevoiți să intervină pentru a limita acest fenomen.

Confruntați cu acest val de distrugere și necumpărare a produselor, reprezentanții multor magazine au luat măsuri drastice.

Iepurașii de ciocolată au fost securizați în cutii de plastic, care pot fi deschise doar la casa de marcat, atunci când se face plata.

Această măsură, deși drastică, a fost considerată necesară pentru a stopa distrugerea produselor și pierderea financiară a magazinelor.

Reacții diverse în mediul online

Pe lângă reacțiile de dezaprobare și indignare, pe rețelele sociale au apărut și glume și ironii legate de acest fenomen.

Unii au criticat gestul nechibzuit al celor care au căutat „comorile”, în timp ce alții au încercat să găsească aspectele amuzante în întreaga situație.

Istoria acestei isterii în supermarketuri va rămâne ca un exemplu relevant al puterii influențelor mediului online și a puterii de propagare a trendurilor virale.

Totodată, ne amintește și de importanța discernământului și a responsabilității individuale în fața influențelor digitale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *