Trendurile culinare din România continuă să evolueze, iar după succesul imens al ciocolatei Dubai, un nou desert inedit a cucerit inimile iubitorilor de dulciuri – langoșul Dubai.
Acest nou trend a fost inspirat de ciocolata Dubai, care a devenit virală pe rețelele sociale, iar acum românii adaugă un twist tradiționalului langoș cu ingrediente de lux, așa cum sunt fisticul, ciocolata și cataiful.
Langoșul Dubai
Langoșul Dubai a fost creat de un antreprenor din Timișoara, care de cinci ani are o afacere cu langoși. Inspirat de succesul ciocolatei Dubai și de dorința de a aduce un desert inovativ, timișoreanul a combinat gogoșile clasice cu ciocolata Dubai și alte ingrediente rafinate.
Rețeta s-a născut într-o discuție cu familia și prietenii, iar inițial, antreprenorul a fost sceptic. Însă, după ce a gustat și testat rețeta alături de apropiați, și-a dat seama că ideea poate deveni un real succes.
„Eu eram mai speriat, că nu o să meargă, dar colegii mi-au zis «hai să încercăm!» și am mers înainte. La festival, lumea era fascinată de langoșul Dubai. 95% din oameni citind «langoș Dubai» erau curioși să încerce”, spune antreprenorul din Timișoara, citat de CANCAN.ro.
Rețeta simplă care a cucerit Timișoara
Langoșul Dubai păstrează rețeta clasică a langoșului, dar cu un plus de lux. După ce se prăjește, gogoașa este acoperită cu ciocolata Dubai topită, iar apoi se adaugă cataif proaspăt preparat, lăsat să se răcească și presărat cu fistic măcinat. „Topim ciocolata, facem cataiful, îl lăsăm la rece să se înmoaie, și apoi presărăm fisticul”, explică timișoreanul despre prepararea acestui desert inovativ.
Rezultatul este un desert cu texturi contrastante: crocant din cataif, moale din langoșul tradițional și cu un gust inconfundabil de ciocolată și fistic, care a reușit să atragă atenția nu doar a timișorenilor, ci și a celor care au ajuns la festivalurile unde a fost prezentat.
Cei care au gustat langoșul Dubai au fost imediat cuceriți de combinația dintre gustul familiar al langoșului și savoarea ciocolatei Dubai, devenită deja un simbol al creativității culinare românești, relatează CANCAN.ro.
Se pare că acest desert are toate șansele să devină noul trend al momentului, așa cum s-a întâmplat cu ciocolata Dubai, iar micii producători de deserturi din România sunt gata să își pună amprenta pe această modă culinară.