February 23, 2024

Publicația eatthis.com a compilat o listă cu băuturile pe care specialiștii le recomandă să le evitați dacă aveți în plan să scăpați de kilogramele în plus.

Iată câteva dintre opțiunile care ar trebui să ajungă la chiuvetă în loc să se regăsească în obiceiurile voastre alimentare:

Băuturile și cocktailurile pe bază de cafea

Chiar dacă par inofensive, aceste combinații pot conține cantități semnificative de zahăr și calorii.

Experții avertizează că o cafea simplă neagră are în medie cinci calorii per porție, în timp ce un frappuccino poate ajunge la aproximativ 380 de calorii, echivalentul unei porții medii de cartofi prăjiți.

Băuturile răcoritoare

Cunoscute pentru aportul lor ridicat de zahăr, aceste băuturi pot crește nivelul de zahăr din sânge, determinând organismul să extragă apă din celulele sale.

Consumul excesiv poate duce la acumularea de calorii fără valoare nutritivă.

Berea

Caloriile provenite din alcool pot contribui la acumularea grăsimii, în special în zona abdominală.

Alcoolul conține șapte calorii pe gram și poate favoriza inflamația, fiind asociat cu fenomenul cunoscut sub numele de „burtă de bere”.

Cocktailurile

Amestecurile dense în calorii, bogate în zaharuri adăugate, pot contribui la creșterea aportului total de calorii și la acumularea de grăsime abdominală.

Smoothie-urile

Deși pot părea sănătoase, smoothie-urile cumpărate din magazin sau prea îndulcite pot conține mai multe calorii decât vă așteptați.

Pline de zaharuri și adesea lipsite de fibre, aceste băuturi pot duce la scăderi de energie și creștere în greutate.

Aceasta este doar o parte din lista întocmită de specialiști, care mai include și băuturile energizante pentru sportivi și alte opțiuni.

Evitarea acestor băuturi poate fi un pas important în procesul de pierdere în greutate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *